forum.naksu.org
 
 

Увага! На форумi введено правила поведiнки >>>

Розглядаються будь-які організаційні моменти пов'язані з діяльністю кредитних спілок.

стор.:  ПопередняПерша...1314151617181920212223Наступна
Поточна сторінка:20 з 23
Фінмоніторинг
Дата: 21.12.2012 09:39:55

Микола Т. пише:
-------------------------------------------------------
Усвідомлюю, що Вам ця тема глибоко
> противна, та й у мене залишився тільки академічний
> інтерес; але хтось же поведеться на "спрощені"
> умови...

Давно чекав, що хтось зверне увагу на цей опус. Я точно помітив там явні порушення закону, але в умовах, що склались, не бачу сенсу про це говорити. Скільки їх вже пробігло через ту посаду, кваліфікованих спеціалістів!!! І один видатніший за іншого (якщо вірити ювілейним анналам ВАКСу). Кожен раз такого мислителя саджали до президії, цитували, направляли на навчання за кордон. А як тільки знімали з посади - всі одразу забували ім'я чергового новатора сектору кредитної кооперації. Так буде і тепер.

Дочекаймося реакції двох могутніх асоціацій, які із ким попало навіть за один стіл не сідають. У них голова велика - нехай спільно думають. Принаймні одна з цих впливових сил вже відреагувала, опублікувавши на своєму сайті термінове повідомлення про новації регулятора.

Власне, і тут немає нічого дивного. Ця асоціація традиційно 50% "своїх" повідомлень присвячує чужим новинам (зокрема новинам регулятора). Мені цікаво лише, чи хоч один раз вона проколеться і або дасть інформацію ДО ТОГО, як інформація зявиться на офіційному сайті Нацкомфіну, чи хоч раз утримається від того, щоб продублювати інформацію НФП на своєму сайті?


Фінмоніторинг
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 21.12.2012 14:02:19

Ви, Ростиславе, мабуть праві щодо того, що тут не дуже і є про що говорити (якщо мати на увазі "новизну" проекту Ліцумов), хоча як на мене, якраз про це (тобто відсутність новизни, а відтак сенсу міняти шило №146 на мило №який-там) поговорити варто в плані ефективності роботи регулятора.
Але категорично не можу погодитись чекати "реакції двох могутніх асоціацій". Відносно однієї з них, самі кажете - нічого чекати, а другій наші міркування може якраз і пригодяться для адекватної реакції?

Фінмоніторинг
Дата: 21.12.2012 19:12:50

Тут не міркування, пане Миколо, потрібні, а готовність заперечувати проти очевидного безглуздя. Із цим, боюсь, буде складніше. Ті, хто заперечує, як правило, не у фаворі. Таку долю ніхто собі не хоче.

Нам то не звикати до обструкцій, а от іншим... Так що вади цього проекту, думаю, всім добре зрозумілі, і нічого в принципі у кращий бік не змінилось.

Це ж треба нам було всім так боротись за свободу, щоб виброти собі право на безстрокову ліцензію !!! Правда лише після того, як заслужимо право на п'ятирічну ліцензію, та будемо себе п'ять років поспіль добре вести. Ну, правда шоб і п'ятирічну ліцензію отримати, треба зо три роки нічим не пригорнути до себе сувору увагу регулятора після отримання трирічної ліцензії... А як тут не пригорнеш, коли по ринку тільки шавки й шастають та шукають кого б замість себе під танк кинути?

Приємно, що регулятор вже нарешті відокремив для себе поняття "кредитна спілка" та "кредитна установа", але то зовсім інша новина...



Редаґовано 1 раз(и). Останні правки 22.12.2012 09:57.

Фінмоніторинг
Автор: Эксперт-ФМ ( )
Дата: 24.12.2012 19:15:08

Столкнулся с вопросом о финансовом мониторинге публичных деятелей, как части антикоррупционной политики и нашел хороший обзор на эту тему - [www.niss.gov.ua]. Наши депутаты не стали ущемлять свои интересы и оградили себя от лишних вопросов по финмониторингу.

"...основною вадою вітчизняного законодавства в частині контролю фінансових операцій публічних осіб є те, що фінансовий моніторинг не поширюється на вітчизняних публічних осіб. Так, відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму», публічні особи або публічні діячі визначаються як фізичні особи, які виконують або виконували визначені публічні функції в іноземних державах, ..."

"...Через те, що у зазначеному законі визначення «публічної особи» не поширюється на вітчизняних публічних діячів, потенціал подолання корупції засобами фінансового моніторингу реалізовується не повною мірою..."

Фінмоніторинг
Автор: Деловод ( )
Дата: 25.12.2012 19:27:43

Блин, с концом Света опять объе...горили.
Придется жить дальше и, значит, придется заниматься ФМом :(

Напоминаю ответственным: пришла горячая пора планов обучения работников и плана проверки КСа. Потом, конечно, программа обучения и акт проверки.



Фінмоніторинг
Автор: Эксперт-ФМ ( )
Дата: 03.01.2013 10:42:01

Микола Т. пише:
-------------------------------------------------------
> Насправді відповідь на обговорюване питання хай і не так уже чітко, але цілком однозначно випливає з
> тексту і змісту ст.6 Закону про ФМ та пп.4-5 Положення про порядок навчання. І ця відповідь:
> „Ні, не слід!”.

ЛСОУ также отстаивает интересы страховщиков по этому вопросу [forinsurer.com].

Возможно позиция Нацкомфинпослуг по необходимости обучения временно исполняющих обязанности [www.vaks.org.ua] связана с тем, что в 2012 году на 35% уменьшилось количество сотрудников СПФМ, прошедших обучение. И впервые с 2005 года снизилось общее количество обученных специалистов по сравнению с предыдущим периодом [www.expert-fm.com]



Редаґовано 1 раз(и). Останні правки 03.01.2013 10:55.

Фінмоніторинг
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 03.01.2013 14:53:43

Ну, бачте, чим відрізняється влада (нормальна, не наша) від бандита?
Влада, дбаючи про своє майбутнє, старається, щоб було побільше субєктів владарювання і вони були побагатші, бо з кожного субєкта вона має
данину. Бандюган же, перестрівши жертву, забирає в неї все, що можна, тут і зараз, а як він іще й дебільний, то й саме життя, бо він не бачить майбутнього - ні свого, ні вашого.

Регулятор мав би дбати, щоб було більше, нп., спілок, та створити їм умови для того, щоб у них було більше відділень, а відтак більше відповідальних за ФМ, ну і т.д. Але для бандитського розуму такий логічний ланцюжок - задовгий...

Фінмоніторинг
Автор: St_Pepper ( )
Дата: 11.01.2013 12:04:46

НФП збирається ввести обов'язкове навчання по ФМ для тимчасово виконуючих обов'язки відповідального працівника.
[www.dfp.gov.ua]

Фінмоніторинг
Автор: Эксперт-ФМ ( )
Дата: 11.01.2013 18:18:13

Хотя в 2011 году НФП разъяснял, что не нужно обучать временно исполняющего обязанности... Разъяснение - в прикрепленном файле.

Приєднані матеріали: dfp-20110817.jpg (306kB)  
Фінмоніторинг
Автор: Эксперт-ФМ ( )
Дата: 25.02.2013 14:34:03

15 февраля 2013 года вступил в силу приказ Министерства финансов Украины №1272 от 04.12.2012 «Про затвердження Порядку доведення до відома суб’єктів первинного фінансового моніторингу переліку осіб, пов’язаних із здійсненням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні санкції». Приказ №1272 отменяет действие приказа Госфинмониторинга №149 от 27.08.2010. Изменения носят косметический характер: Комитет финансового мониторинга переименовали в Службу и пр.

Что нужно сделать ответственным сотрудникам по финансовому мониторингу в связи с новым приказом? Если в пакете документов есть ссылка на приказ №149, то просто заменить ее на приказ №1272. С точки зрения работы со списком террористов, ничего не меняется. Обязанности ответственного сотрудника по работе со списком террористов и порядок необходимых действий подробно описаны в разъяснении «Что нужно знать о списке террористов».

стор.:  ПопередняПерша...1314151617181920212223Наступна
Поточна сторінка:20 з 23


Вибачайте, лише зареєстровані учасники можуть залишати повідомлення.

Вам треба УВIЙТИ НА ФОРУМ >>> або ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ >>>
This forum powered by Phorum.