Насправді відповідь на обговорюване питання хай і не так уже чітко, але цілком однозначно випливає з тексту і змісту ст.6 Закону про ФМ та пп.4-5 Положення про порядок навчання. І ця відповідь: „Ні, не слід!”.
Відповіді ж регуляторів – хоч на круглому столі, хоч у листі від 05.12.12 [
www.vaks.org.ua] –
свідчать не лише про нульовий рівень їхньої компетентності, а й про особисту зацікавленість у підтриманні цього міфу.
Що ж до „практики проведения проверок”
Коли у перевіряльника на лівій шальці терезів лежить хай і мінімальний, 170 грн., штраф, хай і не п’ятаками, а лише трьома купюрами, а на праву перевіряльник мусить покласти свої розум, честь і совість – переважить ліва. Просто тому, що „государевим людям” нема чого покласти на праву. Вказані якості несумісні з державною службою. З цим зрозуміло.
А от менш зрозуміло, що „Штрафы... накладывали и СПФМ их не оспаривали”. Сподіваюся, що Ви говорите не про кредитні спілки. Керівник спілки не має права не оскаржувати акти сваволі, і зобов’язаний захищати кожну гривню, бо навіть найменший штраф він платить не зі своєї кишені, а з недоплачених вкладникам або надлишково зідраних з позичальників. Тобто стає співучасником злочинної влади, перекачуючи людські гроші у золоті унітази.