forum.naksu.org
 
 

Увага! На форумi введено правила поведiнки >>>

Розглядаються будь-які організаційні моменти пов'язані з діяльністю кредитних спілок.

стор.:  ПопередняПерша...1314151617181920212223Наступна
Поточна сторінка:22 з 23
Фінмоніторинг
Автор: Деловод ( )
Дата: 18.06.2013 19:28:20

Прокормить только по супертеме "Финмониторинг" нужно 237 человек со всеми льготами (Додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. № 937 ).

А еще суперобучения ФМу, суперсеминары (сужу по ценам) ...

Фінмоніторинг
Автор: Деловод ( )
Дата: 17.07.2013 20:20:55

Новый документ по заполнению наших форм. Не увидел принципиальных отличий. Так ?

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ

26.04.2013 № 496
Набрання чинності відбудеться 18.07.2013

[zakon1.rada.gov.ua]

Фінмоніторинг
Автор: Эксперт-ФМ ( )
Дата: 01.08.2013 15:44:10

Сегодня добавил на страничку "Полезные ссылки" [www.expert-fm.com] пример поиска в судебном реестре дел по финмониторингу. Просматривая дела, которые выдаются в поиске обратил внимание на дело (№30201568 от 06.02.2013) по наложению штрафа за то, что сотрудник временно ответственный за финмониторинг не прошел обучение. По этому вопросу несколько раз менялась позиция у регуляторов, и в принципе все пока сходятся ко мнению раз четко не прописано - значит не нужно. Более подробно, с примерами документов, это описано здесь [www.expert-fm.com]

Возвращаясь к судебому решению - суд поддержал регулятора в наложении штрафных санкций - [reyestr.court.gov.ua]

Что можно противопоставить таким решениям госорганов? Может у кого есть конкретные примеры?


Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувана постанова від 03.10.2012 р. № 6/17/4-20ФМ про застосування штрафу прийнята без забезпечення всебічного, повного, об'єктивного дослідження всіх обставин справи в їх сукупності з порушенням норм законодавства, прав та інтересів позивача, оскільки у національному законодавстві відсутні вимоги щодо проходження навчання особою, яка тимчасово виконує обов'язки відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу у разі його відсутності.

...

При цьому суд не погоджується з позицією Позивача щодо того, що на особу, яка призначена тимчасово виконуючою обов'язки працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу, такі вимоги не розповсюджуються.

Відповідно до п. 2.9. Положення «Про здійснення фінансового моніторингу суб'єктами первинного фінансового моніторингу, державне регулювання і нагляд за діяльністю яких здійснює Державний комітет фінансового моніторингу України» на час відсутності відповідального працівника (відрядження, хвороба, відпустка тощо) керівник суб'єкта призначає особу, яка виконуватиме його обов'язки. На вказану особу поширюються права та обов'язки, встановлені для відповідального працівника.

Враховуючи, що діючим законодавством встановлені чіткі вимоги (в тому числі і щодо рівня підготовки) щодо особи, яка може бути призначена працівником суб'єкта первинного фінансового моніторингу, відповідального за проведення фінансового моніторингу, то, відповідно, слід зробити логічний висновок, що права і обов'язки такого працівника можуть виконуватись призначеною на таку посаду особою тільки в тому випадку, якщо вона відповідає таким вимогам.

Таким чином, на думку суду можливість реалізації особою прав і обов'язків працівника відповідального за проведення фінансового моніторингу знаходиться в прямій залежності від відповідності вимогам, встановленим для такої посади. Тобто покладення, навіть тимчасове, зазначеного обсягу прав та обов'язків відповідно можливе тільки на особу, яка в свою чергу також відповідатиме вимогам встановленим для постійного працівника відповідального за проведення фінансового моніторингу.




Редаґовано 1 раз(и). Останні правки 01.08.2013 16:27.

Фінмоніторинг
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 02.08.2013 13:39:07

Насправді щодо єдності думок все не так однозначно. Але по даному випадку міг би порадити таке.
Оскільки апелювати до здорового глузду та логіки судді річ марна (слідуючи цій збоченій ніби-логіці, треба перенавчити фінмоніторингом практично всіх працівників, бо ж коли основний пішов у відпустку, а тимчасовий через пару днів попав у лікарню або звільнився, то треба закривати фінустанову), отож апелювати (і керуватися) треба до Положення ДФП № 55 від 16.09.2003, п.5 якого гласить:
"Навчання новопризначених працівників та керівників підрозділів фінансових установ, відповідальних за проведення внутрішнього
фінансового моніторингу... проводиться протягом трьох місяців після призначення на посаду або надання відповідних повноважень."

З рішення суду не видно, чи справді тимчасовий цілих 3 місяці стирчав на посаді, але уникнути перевищення строку дуже просто.

Фінмоніторинг
Автор: Деловод ( )
Дата: 19.02.2014 08:10:13

З 30.01.14 маємо єдині нові вимогои до відповідального за фінансовий моніторинг у кредитних спілках.
Що придбано, та що пішло, - дивиться тут: [fm.samocvet.info]

Фінмоніторинг
Автор: Деловод ( )
Дата: 19.02.2014 08:36:49

Цікавий момент ось де:
"Ці Вимоги встановлюють кваліфікаційні вимоги до працівника суб’єкта первинного фінансового моніторингу (крім банків), відповідального за проведення фінансового моніторингу (далі - відповідальний працівник) ... ..., та поширюються на відповідального працівника та керівника суб’єкта первинного фінансового моніторингу під час призначення та організації навчання відповідальних працівників".

Тут неоднозначно.
Чи голова спілки повинен відповідати цім вимогам (коли не він відповідальний)?
Що то за час "організації навчання"? Це не саме навчання, а лише його організація (підготовка до процесу) ?
Навчання де і чому? У ВУЗі бухгалтерії чи єкономіці ?

Фінмоніторинг
Автор: Деловод ( )
Дата: 19.02.2014 09:01:55

Далі:



"
Тривалість довгострокового підвищення кваліфікації (не менше 72 годин) у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму встановлюється згідно з вимогами суб’єкта державного фінансового моніторингу та відповідно до обсягу типової програми підвищення кваліфікації.


Відповідальні працівники повинні підвищувати свою кваліфікацію у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму шляхом періодичного проходження короткострокового навчання згідно із відповідним обсягом типової програми підвищення кваліфікації не рідше одного разу на три роки.

Тривалість короткострокового навчання (не більше 72 годин) встановлюється згідно з вимогами суб’єкта державного фінансового моніторингу та залежно від мети та змісту навчання відповідними навчальними програмами.".

Як бачимо, тепер навчаємось за двома програмами. Хто нас навчатиме за ними? Полтава? Київ?

Фінмоніторинг
Автор: Igor ( )
Дата: 20.02.2014 17:18:04

Для чого нагтітати проблему. Хоча для КС фінмоніторинг це така обуза, особисто я, в цьому наказі нічого страшного для діючих спілок не бачу.
Читайте уважно наказ.
п.6 навчання для вперше призначеного працівника, п. 7 стосується перепідготовки.
А для нових КС проблема в тому, що тепер треба ще шукати працівника з такими до нього вимогами як:
"мати вищу освіту; мати досвід роботи не менше одного року у відповідній сфері діяльності суб'єкта первинного фінансового моніторингу або не менше одного року досвіду роботи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму. "
Добре, що диплом Оксфорду ще не вимагають з досвідом роботи у відповідній сфері діяльності суб'єкта первинного фінансового моніторингу.

Фінмоніторинг
Автор: кредитор ( )
Дата: 22.02.2014 16:50:03

Коллеги, саме зараз час похерити ці корупційні схеми у вигляді навчань, ліцензій, штрафів і т.п. поборів з кредитних срілок ? Юристи, беріть бика за роги і швиденько ініціюйте їх відміну, поки чиновники перелякані, а то завтра оговтаються і почнуть пручатися :))
Асоціації, вперед !



Редаґовано 3 раз(и). Останні правки 22.02.2014 19:20.

Фінмоніторинг
Дата: 22.02.2014 19:36:56

Приєднуюсь. Від себе додам про необхідність відміни обов`язкового аудиту, як виключно надуманого щодо необхідності заходу - годівнички для пройдисвітів. Також, про необхідність ліквідації Нацкомфінпослуг. Користі і державі, і фінустановам, і споживачам на гріш, а з бюжету країни воно смокче добре. Для регулювання ринків фінпослуг достатньо створити чи при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі чи при Мінфіні відділ на три - п`ять осіб, включаючи його начальника, і того буде цілком достатньо на усю країну. На всі інші регулятивні дії щодо фінустанов, у разі порушення ними законодавства, є правоохоронні органи та суди. Що стосується фінмоніторингу, то це явище необхідно ліквідувати. Користі від нього так само на гріш, а жре воно як бюджетні кошти, так і кошти фінустанов дуже добре та ще і відволікає від роботи. Нема у нас тероризму. А якщо, не дай боже з`явиться, так для того у нас є правоохоронні органі, які повинні тим займатися професійно і мають для того необхідні права і засоби. У нас є інше зло, але і його вже майже побороли. Слава Героям! Розкрадання бюджетних грошей у нас було, є, і я впевнений, буде далі. Відмивання грошей також. Інші незаконні оборутки були, є і будуть. Все те існуватиме у людському суспільстві завжди. Але побудована система фінансового моніторингу у боротьбі з цими явищами абсолютно безсила. Там треба інший підхід, треба, перш за все, усувати причини і умови виникнення та існування тих явищ, тільки тоді вони зійдуть на нівець, або, при наймні, зменшаться. А сама система фінансового моніторингу є ні що інше, як корупційна годівничка. Слава Україні!



Редаґовано 2 раз(и). Останні правки 22.02.2014 19:40.

стор.:  ПопередняПерша...1314151617181920212223Наступна
Поточна сторінка:22 з 23


Вибачайте, лише зареєстровані учасники можуть залишати повідомлення.

Вам треба УВIЙТИ НА ФОРУМ >>> або ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ >>>
This forum powered by Phorum.