forum.naksu.org
 
 

Увага! На форумi введено правила поведiнки >>>

Розділ форуму присвячено питанням законодавства.

стор.:  Попередня1234567891011Наступна
Поточна сторінка:3 з 11
СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 08.05.2010 15:20:50

А також додам від себе:

2. Надання ДФП можливості на власний розсуд встановлювати процентні ставки для КС в рамках застосування заходів впливу – це протизаконне право ДФП втручатися в справи КС як субєкта господарювання, що супроводжуватиметься можливістю „загробити” будь-яку неугодну спілку.
3. Перехід „переважно на безготівкову форму розрахунків” з членами означатиме повну залежність КС від банківської системи, яка
А) не є надійною
Б) не є оперативною
В) монопольно стягуватиме плату за розрахунки як з КС, так і з її клієнтів.
Це значною мірою позбавляє сенсу саме існування КС як фінансово самостійного гравця, перетворюючи її в придаток (Ощад??) банку.
4. Участь у Фонді гарантування вкладів має бути також добровільною. Хай вкладники спілки вирішать, чи достатньо ЇХНІ ПРИВАТНІ кошти захищені ЇХНЬОЮ спілкою, чи треба ще додаткове гарантування Фонду (держави). КС у цьому відношенні не більш небезпечна, ніж комерційний банк, і має не менше прав.

5. НЕ МОЖНА примушувати КС „повідомляти про збори виключно рекомендованими листами”. НЕ МОЖНА обумовлювати правомочність зборів особистою участю „не менше половини вкладників”. Так спілка ризикує ніколи не провести жодних зборів.

6. Примусовий аудит КС коштом КС - це означає, що перевірки ДФП, які вона проводить і зобовязана проводити по закону, тепер просто стають платними.

7. Плани запровадити „оперативний моніторинг реклами обєднаннями КС” означають намір держави перекласти свою функцію на плечі громадськості шляхом запровадження інституту „доносительства” на недобросовісних (або незручних) колег-сусідів.

Таким чином, вищевказана редакція Концепції потребує серйозного всебічного і масового обговорення учасниками ринку та фахівцями і не може бути прийнята без урахування думки представників кредитної кооперації.

СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Автор: victor ( )
Дата: 09.05.2010 17:33:33

Якщо ми проковтнемо запропоновану т.з. концепцію і не поперхнемось, то після цього чиновники будуть, не боячись, на кредитних спілках різні екперименти робити. Але вже без наркозу. ;)) Подібне фашисти робили з полоненими. Викачували майже всю кров, заморожували кінцівки, відрізали органи і т.п. Як правило, в результаті ніхто не виживав.

П.М. Щось я п.Малюка довгенько не бачу на форумах. Чи не трапилось з ним щось ?



Редаґовано 4 раз(и). Останні правки 09.05.2010 22:36.

СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 10.05.2010 11:23:38

Десь числа до 15.05 ДФП милостиво приймає пропозиції. Думаю, варто використати і цей канал, при всьому нашому досвіді. Лист обійдеться всього в пару грн., аби їх побільше - від асоціацій, окремих спілок та й окремих громадян, раз уже їхні інтереси ДФП захищає у першу чергу.

А ще ось така ідея: добре було б Уповноваженим органом для КС призначити Нацбанк. Майже таке колись майже було.

СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Автор: victor ( )
Дата: 10.05.2010 12:04:38

Я думаю, що про думку громадськості вони в інтернеті читають. Можна про всяк випадок на їх емейл листа скинути. Навіщо на папері дублювати ? Якщо клепка в голові є, то бичину пороти не будуть, щоб потім не відмиватись від лайна, яке на них потім виллють. Вони ще від минулого не відмились, а тут знов купа кредитних спілок не витримає знущань і припинить роботу.
А запропонувати призначити уповноваженим органом для КС Нацбанк, то це те саме, що запропонувати всьому чиновницькому колективу Держфінпослуг покінчити життя самогубством. Мабуть не захочуть вони цього :)).

СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 11.05.2010 09:39:47

Е, батєнька, як казав ідейний учитель Волги, Ви страждаєте гріхом ліберал-просвітительства...
Про кого це, на Вашу думку:"...если писан, то не читан, если читан, то не понят, если понят, то не так!"?
Невже Ви вірите, що чиновники в інтернеті читають "про думку громадськості "? ГГГ...
Навіть ті з них, хто імітує хоч якусь діяльність, ніколи не працюють з ідеями, а тільки з документами. А на документі, як справедливо говорить поштальйон Пєчкін, "пєчать єсть! А усы и подделать можно..."
Тому одиницею інформації (а заразом і звітності) для бюрократії була, є і пребуде повіки віків бумага з печаткою, чи хоча б із підписом.
Щодо Нацбанку. Чи, точніше, КС як джерела благодаті. Реально в КС нині є бл. 2 млрд. грн. З них доступними для "прокорму" ДФП буде, дай Боже, половина. Погодьтеся, порівняно з іншими підопічними ДФП - дріб'язки. А порівняно з кількістю головняка, зі спілками пов'язаного - чистий тобі збиток. Не такий уже й ласий шматочок. А як ще й колотиметься...

СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Дата: 11.05.2010 10:39:13

victor, з Малюком поки що не трапилось. :) Я регулярно читаю цю вашу полеміку, згоден з Миколою Т. та і з Вами у багатьох речах теж, тож мені просто нема чого додати.



Редаґовано 3 раз(и). Останні правки 11.05.2010 10:44.

СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 11.05.2010 11:58:02

Ну й слава Богу. Життя триває.

СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Автор: victor ( )
Дата: 12.05.2010 15:48:31

Радий Вас чути, пане Малюк.

СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 20.05.2010 08:07:01

А таке бачили?

ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ

ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
____________________________________________________________

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

29.04.2010 м. Київ № 390

Про створення державного підприємства «Інформаційно-технічний центр»

³дповідно до Господарського кодексу України, Закону України "Про управління об’єктами державної власності", Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 № 157 "Про затвердження Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України", з метою розвитку ринків фінансових послуг та вирішення системних питань їх функціонування, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України постановила:



1. Створити державне підприємство "Інформаційно-технічний центр".

2. Визначити місцезнаходження державного підприємства "Інформаційно-технічний центр" за адресою: 01001, м. Київ-1, вул. Б.Грінченка, 3.

3. Затвердити Статут державного підприємства "Інформаційно-технічний центр", що додається.

4. Адміністративно-господарському управлінню забезпечити формування статутного фонду державного підприємства "Інформаційно-технічний центр" у розмірі 1000 (одна тисяча) гривень відповідно до вимог чинного законодавства.

5. ³дділу кадрового забезпечення та державної служби забезпечити підготовку проекту контракту з директором державного підприємства "Інформаційно-технічний центр" відповідно до вимог чинного законодавства.

6. Голові Комісії відповідно до пункту 3 розділу VIII Статуту державного підприємства "Інформаційно-технічний центр" та вимог законодавства укласти контракт з директором після державної реєстрації державного підприємства "Інформаційно-технічний центр".

7. До укладення контракту призначити виконуючим обов’язки директора державного підприємства "Інформаційно-технічний центр" Луценка Костянтина Валентиновича.

8. Виконуючому обов’язки директора державного підприємства "Інформаційно-технічний центр" Луценку К.В.:

забезпечити у місячний термін державну реєстрацію державного підприємства "Інформаційно-технічний центр" відповідно до законодавства;

в двомісячний термін подати адміністративно-господарському управлінню копії довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та свідоцтва про державну реєстрацію, зразок відбитка печатки юридичної особи – державного підприємства "Інформаційно-технічний центр".

9. Функції координації роботи державного підприємства "Інформаційно-технічний центр" покласти на заступника Голови згідно з розподілом обов’язків.

10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника Голови Булигіна А.Ю.


Голова Комісії В. Волга


Протокол № 553 засідання

Комісії від 29.04.10


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження Держфінпослуг

від 29.04.10 № 390


С Т А Т У Т

державного підприємства

«Інформаційно-технічний центр»

м. Київ – 2010 р.

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Державне підприємство «Інформаційно-технічний центр» (далі - Підприємство) засноване на державній власності і належить до сфери управління Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України.

2. Засновником підприємства є держава в особі Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України.

3. ³дповідно до Господарського кодексу України, Закону України "Про управління об'єктами державної власності" функції власника (органу управління майном) у межах, визначених цим Статутом та законодавчими актами, виконує Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України (далі – Орган управління майном).

4. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами і розпорядженнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, а також цим Статутом.

II. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА

1. Офіційне найменування Підприємства:

українською мовою:

повне - державне підприємство «Інформаційно-технічний центр»;

скорочене - ДП «ІТЦ»;

російською мовою:

повне – государственное предприятие «Информационно-технический центр»;

скорочене – ГП «ИТЦ»;

англійською мовою:

повне - The State Enterprise «Technical Information Center»;

скорочене – SE «TIC»

2. Місцезнаходження Підприємства: 01001, м. Київ-1, вул. Б.Грінченка, 3.

III. МЕТА І ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

1. Підприємство створене з метою задоволення потреб фізичних та юридичних осіб, які працюють на ринку фінансових послуг, органів державної влади, для досягнення економічних і соціальних результатів та отримання прибутку шляхом провадження господарської діяльності.

2. Предметом діяльності Підприємства відповідно до його мети є:

- надання послуг сторонам і учасникам ринку фінансових послуг згідно з чинним законодавством;

- підготовка, навчання, перепідготовка та підвищення кваліфікації працівників ринку фінансових послуг;

- надання послуг в галузі маркетингу, керування, реклами, підготовці кадрів (стажування) для фінансових установ;

- організація та проведення семінарів, круглих столів, форумів, конференцій, прес-конференцій, курсів, симпозіумів, навчань, у тому числі заочних та дистанційних, інших освітніх заходів; виставок з питань діяльності ринку фінансових послуг;

- створення конкурентоздатних умов для учасників ринку фінансових послуг;

- розробка пропозицій щодо координації діяльності учасників ринку фінансових послуг;

- надання юридичних, інформаційних та консалтингових послуг стосовно ринку фінансових послуг;

- надання інформаційних, методологічних, маркетингових, консультаційних, довідкових, юридичних та інших послуг юридичним та фізичним особам;

- підготовка висновків і пропозицій щодо функціонування ринку фінансових послуг та фінансових установ;

- дослідження кон'юнктури ринку фінансових послуг та виявлення суспільної думки;

- вивчення впливу макроекономічних процесів на розвиток ринку фінансових послуг в Україні;

- розробка та видання довідкової, методичної, навчальної, рекламної продукції, її розповсюдження, в т.ч. в електронному вигляді;

- видання друкованої продукції, в тому числі методично-навчальних матеріалів, газет, журналів, рекламно-інформаційних бюлетенів, тощо;

- здійснення видавничої, посередницької та інших видів виробничої діяльності відповідно до мети, визначеної цим Статутом;

- розробка та виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності;

- підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів на замовлення фінансових установ;

- створення програмно-апаратного забезпечення учасників ринків фінансових послуг та його інфраструктури;

- створення та адміністрування інформаційних баз, які використовуються в діяльності фінансових установ;

- діяльність, пов'язана з банками даних;

- здійснення проектно-вишукувальних, науково-дослідних та інших робіт щодо ринку фінансових послуг;

- сприяння створенню умов для участі в інвестиційній діяльності юридичних і фізичних осіб, представників малого і середнього бізнесу згідно з чинним законодавством;

- рекламна діяльність: реклама на телебаченні і радіо; реклама в друкованих засобах масової інформації; реклама, що розміщується на окремих спеціальних конструкціях, щитах, екранах, розташованих просто неба, на фасадах будинків та споруд (зовнішня реклама); реклама, розміщена всередині будинків, приміщень, споруд тощо (внутрішня реклама); реклама на транспорті; реклама в кінотеатрах; реклама об’єктів промислової власності; розробка комп’ютерної, відео, анімаційної та радіо реклами;

- проведення аналізу фінансово-господарського становища фінансових установ;

- здійснення зовнішньоекономічної діяльності у відповідності до чинного законодавства України;

- розширення міжнародного співробітництва з розвитку ринку фінансових послуг;

- реалізація продукції, в тому числі і власного виробництва;

- оптова і роздрібна торгівля продукцією та товарами народного споживання;

- придбання цінних паперів юридичних осіб відповідно до чинного законодавства України;

- емісія цінних паперів та реалізація їх юридичним особам, громадянам України та інших держав відповідно до чинного законодавства;

- створення, за погодженням з Органом управління майном, на території України та за її межами філій і представництв з правом - відкриття поточних рахунків, затвердження положень про них;

- взаємодія та обмін інформацією відповідно до вимог чинного законодавства з органами державної влади та підприємствами, що належать до сфери їх управління.

3. Підприємство провадить іншу не заборонену законодавством України господарську діяльність, яка відповідає його меті. Види діяльності, що потребують спеціального дозволу, ліцензії чи патенту, здійснюються Підприємством тільки за умови отримання таких дозволів, ліцензій чи патентів відповідно до законодавства.

4. Орган управління майном в межах чинного законодавства здійснює контроль за діяльністю державного Підприємства.

IV. ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ПІДПРИЄМСТВА

1. Підприємство є юридичною особою. Права і обов'язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації у порядку, передбаченому законодавством.

2. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до законодавства України та цього Статуту, який затверджується Органом управління майном.

3. Підприємство має відокремлене майно, самостійний баланс, поточні та інші рахунки в установах банків, печатку зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, а також штампи і бланки зі своїм найменуванням.

4. Підприємство має право в порядку, встановленому законодавством та Органом управління майном, вчиняти правочини (угоди, договори, контракти, тощо), набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, здійснювати претензійну роботу, бути відповідачем або позивачем у судах.

5. Підприємство діє на принципах повної господарської самостійності та самоокупності, самостійно планує свою діяльність, несе відповідальність за її наслідки та виконання зобов'язань перед бюджетами, державними цільовими фондами і контрагентами.

6. Участь Підприємства в асоціаціях, корпораціях, концернах, холдингових компаніях та інших об'єднаннях підприємств і суб'єктів господарювання здійснюється на добровільних засадах відповідно до законодавства за погодженням з Органом управління майном.

7. Підприємство провадить зовнішньоекономічну діяльність відповідно до законодавства, мети і завдань своєї діяльності, передбачених цим Статутом.

8. Підприємство виконує роботи, надає послуги за цінами і тарифами визначеними згідно з законодавством.

9. Підприємство відповідає за своїми зобов'язаннями в межах належного йому на праві господарського відання майна.

Підприємство не несе відповідальності за зобов'язаннями власника, а власник не несе відповідальності за зобов'язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених законодавством.

10. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.

11. Накладення арешту та звернення стягнення на кошти та інші цінності Підприємства може бути здійснено тільки у випадках, передбачених законодавством.

V. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПІДПРИЄМСТВА

1. Підприємство для виконання своїх функцій має право:

- відкривати рахунки в банківських установах;

- набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути позивачем і відповідачем в суді, господарському суді, адміністративному суді та третейському суді;

- здійснювати господарську діяльність відповідно мети та предмета діяльності, визначених цим Статутом;

- створювати на території України філії, представництва за погодженням з Органом управління майном і передавати їм основні засоби і оборотні кошти, що належать Підприємству. Філії, представництва діють на підставі положень про них, що затверджуються директором Підприємства;

- одержувати кредити банківських установ за погодженням з Органом управління майном;

- одержувати безповоротну допомогу юридичних і фізичних осіб;

- рекламувати свою діяльність за допомогою засобів масової інформації та іншими способами;

- самостійно планувати поточну діяльність, визначати стратегію та основні напрями розвитку;

- надавати послуги, виконувати роботи за договірними цінами;

- брати участь за погодженням з Органом управління майном у виконанні міжнародних інвестиційних програм і проектів, укладати угоди (контракти) з іноземними організаціями та юридичними особами;

- брати участь у міжнародних симпозіумах та інших заходах відповідно до чинного законодавства;

- виступати дарувальником за згодою Органу управління майном;

- отримувати в установленому порядку від Органу управління майном, інших державних органів та організацій інформацію, необхідну для виконання статутних завдань і функцій;

- координувати, планувати і вирішувати питання соціально-економічного розвитку Підприємства, впроваджувати механізми соціального захисту працівників Підприємства;

- користуватися іншими правами, передбаченими чинним законодавством.

2. Підприємство самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до кон’юнктури ринку фінансових послуг та економічної ситуації в країні.

3. Підприємство зобов'язане:

- здійснювати своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з чинним законодавством;

- звітувати перед Органом управління майном про результати своєї діяльності у порядку та терміни, що визначаються Органом управління майном;

- складати фінансовий план та подавати його на затвердження в установленому порядку;

- забезпечувати належні умови для високопродуктивної праці, дотримуватися вимог законодавства про працю, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування тощо;

- виконувати норми і вимоги щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;

- вживати заходів для удосконалення механізмів оплати праці з метою посилення матеріальної зацікавленості працівників як у результатах особистої праці, так і за загальними підсумками роботи Підприємства;

- забезпечувати своєчасні розрахунки з працівниками Підприємства;

- здійснювати бухгалтерський, податковий облік, надавати фінансову та статистичну звітність згідно з чинним законодавством;

- виконувати норми і вимоги щодо охорони навколишнього середовища, раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;

- визначати облікову політику Підприємства, обирати форму бухгалтерського обліку як певну систему регістрів обліку.

4. Підприємство здійснює бухгалтерський, оперативний облік та веде статистичну звітність згідно з чинним законодавством в порядку, встановленому для підприємств. ³дповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи. Директор Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та статистичної звітності.

VI. МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА

1. Майно Підприємства перебуває у державній власності і закріплюється за ним на праві господарського відання.

2. Кошти, одержані від продажу майнових об'єктів, що належать до основних фондів Підприємства, використовуються відповідно до затвердженого фінансового плану.

3. Фінансовий план підлягає затвердженню Органом управління майном до 1 вересня року, що передує плановому.

4. ³дчуження майна, що є державною власністю і закріплене за Підприємством, здійснюється за погодженням з Органом управління майном у порядку, встановленому чинним законодавством.

5. Списання з балансу неповністю амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Підприємства може проводитися лише за згодою Органу управління майном.

6. Майно Підприємства складається з виробничих і невиробничих фондів та інших цінностей, які передані йому Органом управління майном у господарське відання і вартість яких відображається в його бухгалтерському балансі.

7. Майно Підприємства формується також за рахунок:

- прибутку, отриманого як результат господарської діяльності;

- набутого майна;

- кредитів банків;

- амортизаційних відрахувань;

- безоплатних благодійних внесків фізичних і юридичних осіб;

- нематеріальних активів (патентів, ліцензій, "ноу-хау" ;

- доходи від операцій з цінними паперами;

- інших джерел, не заборонених законодавством.

8. Договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в господарському віданні Підприємства, укладаються за погодженням з Органом управління майном відповідно до законодавства.

9. Підприємство здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності та законодавства.

10. Підприємство має право здавати в оренду відповідно до законодавства підприємствам, організаціям та установам, а також громадянам устаткування, транспортні засоби, інвентар, будівлі, споруди, приміщення та інші матеріальні цінності, які йому належать, а також списувати їх з балансу згідно з законодавством. ³дчуження засобів виробництва, що є державною власністю і закріплені за Підприємство, здійснюється за погодженням з Органом управління майном у порядку, визначеному законодавством.

11. Підприємство володіє, користується та розпоряджається належним йому майном, вчиняючи стосовно нього будь-які дії, що не суперечать законодавству та меті діяльності Підприємства.

VII. ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВА ТА ПОРЯДОК ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ

1. Підприємство утворює за рахунок прибутку (доходу) спеціальні (цільові) фонди, призначені для покриття витрат, пов'язаних з його діяльністю:

- амортизаційний фонд;

- фонд розвитку виробництва;

- фонд споживання (оплати праці);

- резервний фонд;

- інші фонди відповідно до чинного законодавства.

Порядок формування та використання цих фондів визначається відповідно до затвердженого фінансового плану.

2. Розподіл прибутку (доходу) Підприємства здійснюється відповідно до затвердженого фінансового плану з урахуванням вимог законодавства.

3. У фінансовому плані затверджуються суми коштів, які направляються державі як власнику і зараховуються до Державного бюджету України.

4. Узагальнюючим показником ефективності діяльності Підприємства є прибуток, що визначається як різниця між доходами, одержаними Підприємством від усіх видів діяльності, і сумою проведених ним витрат.

5. З балансового прибутку Підприємства сплачуються до бюджетів передбачені законодавством податки, збори та вносяться інші обов'язкові платежі.

6. Для покриття непередбачених витрат Підприємства і відшкодування можливих збитків від проваджуваної ним діяльності утворюється резервний фонд.

7. Підприємство самостійно визначає напрями використання його чистого прибутку відповідно до законодавства та цього Статуту.

VIII. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до Статуту на основі поєднання прав власника майна щодо господарського використання державного майна і участі трудового колективу.

2. Орган управління майном реалізує свої права щодо управління Підприємством через його директора, який підконтрольний та підзвітний Органу управління майном, а також шляхом:

- затвердження річних фінансових планів Підприємства;

- надання орендодавцям об'єктів державної власності згоди на оренду державного майна і пропозицій щодо умов договору оренди, які повинні забезпечувати ефективне використання орендованого майна;

- ведення обліку об'єктів державної власності, що перебувають в управлінні Підприємства;

- контролю за виконанням орендарями інвестиційних і технічних програм розвитку орендованих об'єктів державної власності, якщо такі передбачені договором оренди;

- здійснення контролю за ефективним використанням і збереженням таких об'єктів;

- погодження штатного розпису, призначення та звільнення з посади заступників директора;
- здійснення інших функцій відповідно до чинного законодавства.

3. Управління Підприємством здійснюється його директором, який призначається Головою Органу управління майном відповідно до законодавства на контрактній основі, в якому визначається строк контракту, права, обов'язки, відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, підстави і порядок звільнення та інші умови відповідно до законодавства.

Директор Підприємства самостійно вирішує питання господарської діяльності Підприємства в межах наданих йому повноважень.

4. Директор Підприємства:

- несе персональну відповідальність за діяльність Підприємства;

- діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в усіх організаціях та установах;

- розпоряджається майном і коштами Підприємства відповідно до законодавства;

- укладає договори, видає довіреності, відкриває в установах банків поточний та інші рахунки;

- несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів;

- затверджує штатний розпис, визначає посадові оклади, тарифні ставки, форми і систему оплати праці працівників Підприємства та інших осіб, які залучаються до роботи на Підприємстві, визначає режим роботи та відпочинку працівників згідно із законодавством;

- призначає та звільняє з посади заступників за погодженням з Органом управління майном;

- приймає рішення про створення філій і представництв та погоджує їх створення з Органом управління майном;

- створює необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку;

- підписує колективний договір з колективом Підприємства;

- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

5. Орган управління майном не має права втручатися в оперативно-господарську діяльність Підприємства, крім випадків, передбачених законодавством України.

6. Підприємство здійснює зовнішньоекономічну діяльність згідно з чинним законодавством за погодженням з Органом управління майном.

7. Аудит фінансової діяльності Підприємства здійснюється згідно з чинним законодавством України та за рішенням Органу управління майном.

IX. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ПІДПРИЄМСТВА

1. Трудовий колектив Підприємства складається з осіб, які беруть участь у його діяльності згідно з трудовим договором (контрактом, угодою), а також іншими формами, які регулюють трудові відносини працівників з Підприємством.

2. Умови організації та оплати праці членів трудового колективу Підприємства, а також їх соціального страхування визначаються відповідно до вимог законодавства.

³дносини між адміністрацією Підприємства та трудовим колективом регулюються колективним договором.

3. Трудовий колектив Підприємства:

- розглядає і схвалює проект колективного договору;

- заслуховує інформацію про виконання сторонами колективного договору;

- бере участь у матеріальному і моральному стимулюванні високопродуктивної праці, заохоченні винахідництва і раціоналізаторської діяльності;

- бере участь у вирішенні інших питань соціального розвитку Підприємства.

4. Трудовий колектив Підприємства реалізує свої повноваження у формі рішень загальних зборів.

Рішення зборів приймаються простою більшістю присутніх шляхом відкритого голосування.

5. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя та здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування членів трудового колективу та членів їх сімей вирішуються трудовим колективом за участю директора Підприємства, якщо інше не передбачено законодавством. Підприємство забезпечує створення умов для реалізації творчих можливостей колективу та соціальний захист працівників.

X. СТАТУТНИЙ ФОНД ПІДПРИЄМСТВА

1. Статутний фонд Підприємства становить 1000 гривень і сформований за рахунок коштів (матеріальних ресурсів), перерахованих (виділених) Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України у порядку, передбаченому чинним законодавством.

XI. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ

1. Внесення змін до цього Статуту належить до виключної компетенції Органу управління майном.

XII. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації за рішенням Органу управління майном чи суду та в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

2. Припинення діяльності Підприємства здійснюється призначеною ліквідаційною комісією, а у разі припинення діяльності Підприємства за рішенням суду - ліквідаційною комісією, що призначається цим органом. У разі визначення Підприємства банкрутом його ліквідація здійснюється в порядку, визначеному Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк пред'явлення претензій кредиторами визначаються законом.

3. Підприємство вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення його діяльності.

4. У разі припинення діяльності Підприємства звільненим працівникам гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.


СПАСИБО ТОВАРИЩУ ВОЛГЕ ЗА НАШЕ СЧАСТЛИВОЕ ДЕТСТВО!
Автор: victor ( )
Дата: 20.05.2010 13:59:11

Я так розумію, що нас тепер змусять платити лише цій фірмі. І в обов"язковому порядку і набагато більше ;((. Правда, сьогодні на Верховній Раді краєм вуха чув, що критикувались подібні "паразити" і "прилипали", створені при Податковій адміністрації. Що вирішили, ще не знаю.

стор.:  Попередня1234567891011Наступна
Поточна сторінка:3 з 11


Вибачайте, лише зареєстровані учасники можуть залишати повідомлення.

Вам треба УВIЙТИ НА ФОРУМ >>> або ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ >>>
This forum powered by Phorum.