forum.naksu.org
 
 

Увага! На форумi введено правила поведiнки >>>

Розділ форуму присвячено питанням законодавства.

стор.:  Попередня123456Наступна
Поточна сторінка:4 з 6
Союзам нечего ждать
Автор: кредитор ( )
Дата: 29.11.2011 14:23:18

Госфинуслуг ликвидировано !!!

[www.president.gov.ua]

и создано Нацкомфинуслуг

[www.president.gov.ua]

Зачем ? Неужто что то изменится ?




Редаґовано 3 раз(и). Останні правки 29.11.2011 17:16.

Союзам нечего ждать
Дата: 30.11.2011 02:21:11

Президент порушив ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо національних комісій, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг» 7 липня 2011 року N 3610-VI.
Закон передбачає:
I. Прикінцеві положення
...
3. Передбачене цим Законом перейменування національних комісій, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг, не є реорганізацією національних комісій та не має наслідком звільнення з посад голів та членів таких національних комісій. Вважати національні комісії, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг, перейменованими з дати видання відповідного указу Президента України.

А ось що сталося насправді:

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 1069/2011
Про ліквідацію Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України
1. Ліквідувати Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України. 
...
4. Утворити комісію з ліквідації Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України (далі – ліквідаційна комісія) ...
5. Голові ліквідаційної комісії:
затвердити персональний склад ліквідаційної комісії;
забезпечити здійснення в установленому порядку заходів, пов'язаних із ліквідацією Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, у тому числі попередження про наступне звільнення заступників Голови та членів Державної комісії – директорів департаментів, працівників центрального апарату та територіальних управлінь Державної комісії, забезпечення при їх звільненні безумовного виконання вимог законодавства України про державну службу, про працю;
...
Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ
23 листопада 2011 року

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 1070/2011
Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
На виконання Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» постановляю:
1. Утворити Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
...
Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ
23 листопада 2011 року

Бачите порушення? ДФП не переіменовується, як передбачено Законом, а ліквідується, а замість неї створюється зовсім новий державний орган. Тобто відбувається протизаконна реорганізація. За Законом голова та члени ДФП не повинні звільнятися, а за Указом Президента вони мають бути звільнені. Але ці Укази мають ще і цікаві наслідки: у такому випадку всі дії, абсолютно всі, які були здійснені ДФП після набуття чинності ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо національних комісій, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг» є протизаконними, бо згідно того Закону з моменту набуття ним чинності, державне регулювання фінансових послуг має здійснюватись національною комісією, а ДФП не було, і не є такою, а отже здійснювало свою діяльність з регулювання фінансових ринків та втручання у діяльність фінансових установ без будь-яких на те прав.



Редаґовано 4 раз(и). Останні правки 30.11.2011 11:34.

Союзам нечего ждать
Автор: Igor ( )
Дата: 30.11.2011 15:03:27

Браво, п.Вячеславе! Аналіз Ваш гарний. Цікаво, чи скористаються прогалиною юристів президента ті, кому можливо прийдеться залишити тепле місце в комісії. А саме - заступники Голови та члени Державної комісії – директори департаментів, працівники центрального апарату та територіальних управлінь.
А можливо їхні знання зводяться то того як тлумачити з "погляду права" внутрішні положення для кредитних спілок, які ніяк, з їхнім хлопським розумом, не розуміють що там написати?



Редаґовано 1 раз(и). Останні правки 30.11.2011 15:05.

Союзам нечего ждать
Автор: кредитор ( )
Дата: 30.11.2011 17:37:53

Гм ! Указ президента про ліувідацію вступив в силу 23.11.2011, а "покійний" ДФП продовжує агонізувати. От на 01.12.11 призначено засідання. Щось будуть розглядати, вирішувати, а мабуть і позбавляти кредитні спілки ліцензій, виключати з реєстру і т.п. Цікаво, чи будуть такі розпорядження мати законну силу ?

Союзам нечего ждать
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 01.12.2011 07:32:26

Не забудьте сьогодні о 12.00 вивісити на офісах таблички "Переоблік".
[www.govpered.org.ua]

Союзам нечего ждать
Дата: 01.12.2011 11:14:42

кредитор пише:
-------------------------------------------------------
> Гм ! Указ президента про ліувідацію вступив в силу
> 23.11.2011, а "покійний" ДФП продовжує
> агонізувати. От на 01.12.11 призначено засідання.
> Щось будуть розглядати, вирішувати, а мабуть і
> позбавляти кредитні спілки ліцензій, виключати з
> реєстру і т.п. Цікаво, чи будуть такі
> розпорядження мати законну силу ?

Ні, такі розпорядження не будуть мати законної сили.
Будь-які дії і акти Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України (Держфінпослуг) щодо виконання повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, передбачених Законом України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг", здійснені з 7 серпня 2011 р., тобто після набуття чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо національних комісій, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг", є протизаконними.
До Указів Президента України №1069\2011 від 23 листопада 2011 р. та №1070\2011 від 23 листопада 2011 р. ще були сумніви з цього приводу, бо у Законі України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо національних комісій, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг" йшлося нібито лише про переіменування Держфінпослуг у Національну комісію. Але Укази Президента України підтвердили той факт, що Національна комісія не буде переіменованою Дежфінпослуг, а буде новоствореним органом державної виконавчої влади. А отже, в силу Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо національних комісій, що здійснюють державне регулювання природних монополій, у сфері зв'язку та інформатизації, ринків цінних паперів і фінансових послуг" з 7 серпня 2011 р. повноваження з регулювання у сфері ринків фінансових послуг може здійснювати лише Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг. Держфінпослуг не є такою (є іншою юридичною особою, діє на підставі іншого Положення, має інший баланс, відрізняється назвою, внутрішньою структурою тощо), а отже прав і повноважень Національної комісії не має.

Навіть, згвалтована останньою владою, Конституція України ще досі містить таку норму:

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Стаття 19. ... Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.



Редаґовано 3 раз(и). Останні правки 01.12.2011 19:08.

Союзам нечего ждать
Дата: 01.12.2011 11:59:36

Микола Т. пише:
-------------------------------------------------------
> Не забудьте сьогодні о 12.00 вивісити на офісах таблички "Переоблік".
> [www.govpered.org.ua]

Вже все є!

І тут напишу: ПЕРЕОБЛІК ВЛАДИ



Редаґовано 1 раз(и). Останні правки 01.12.2011 12:00.

Союзам нечего ждать
Дата: 21.12.2012 19:32:59

Новини регулятора цікаві

"http://www.dfp.gov.ua/197.html?&tx_ttnews[tt_news]=14613&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=be7b4d8bec"

Близько 50% звернень громадян не спрямовується ними до Нацкомфінпослуг, а спрямовується до нього з інших інстанцій.

35.5 % всіх звернень - це "переважно масові звернення щодо повернення депозитних вкладів кредитними спілками, більшість з яких на сьогодні не знаходиться в Державному реєстрі фінансових установ та має не виконані зобов’язання перед вкладниками".

Тому такі звернення на законних підставах очевидно ВЗАГАЛІ НЕ РОЗГЛЯДАЛИСЬ.

Ці факти красномовно свідчать і про високий рівень довіри населення до Нацкомфінпослуг, і про високу ефективність розгляду ним скарг громадян !!!



Редаґовано 1 раз(и). Останні правки 21.12.2012 19:39.

Союзам нечего ждать
Дата: 07.08.2013 12:16:47

novodvorskiy пише:
-------------------------------------------------------
> Микола Т. пише:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Чи належить, наприклад, Держфінпослуг, до
> кола
> > третіх осіб, що мають безумовний і
> необмежений
> > доступ до бази персональних даних членів
> кредитної
> > спілки?
>
> Доброго дня,
> вважаю, що належить, але тільки з метою виконання
> завдань нагляду.
>
> Ст. 2 закону про ЗПД - третя особа - будь-яка
> особа, за винятком суб'єкта персональних даних,
> володільця чи розпорядника бази персональних даних
> та уповноваженого державного органу з питань
> захисту персональних даних, якій володільцем чи
> розпорядником бази персональних даних здійснюється
> передача персональних даних відповідно до закону.
> ст. 28 закону про фінансові послуги та...
> 9)Національна комісія, що здійснює державне
> регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у
> межах своєї компетенції
> проводить самостійно чи разом з іншими
> уповноваженими органами нагляду виїзні та
> безвиїзні перевірки діяльності фінансових
> установ.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> п.4 ст. 30 закону про фінансові послуги та...
> Національна комісія, що здійснює державне
> регулювання у сфері ринків фінансових послуг, може
> досліджувати дані про клієнта фінансової установи
> тільки з метою виконання завдань нагляду.
>
>
>

Пане Вячеславе, оскільки з часу обговорення цього питання спливло немало води у Дніпрі, чи не змінили Ви свою думку стосовно того, що член кредитної спілки таки не є "споживачем" фінансових послуг КС, а тому не є і її "клієнтом". Відповідно НФП не має права необмеженого доступу до баз даних КС?

Як на мене, крига скресла, і ця наша позиція почала свою переможну ходу Україною. Думаю, ми будемо здатні заткнути рота нашим некомпетентним опонентам у цьому питанні так, як це зробив [youtu.be] заступник голови інспекції з питань захисту прав споживачів. (Нагадаю недавній діалог І. Вишневського з цього приводу із М. Стрельніковим тут [blog.liga.net]).

Союзам нечего ждать
Дата: 08.08.2013 15:02:30

Я, пане Ростислав, не можу змінити свою думку, бо моя думка грунтується на ЗУ "Про захист прав споживачів". Це навіть не моя думка, це норма закону. Більше того, з того приводу, є щонайменше одне рішення суду, де суд також у рішенні вказав, що ЗУ "Про захист прав споживачів" не поширюється на відносини крединої спілки з її позичальником. Якщо не помиляюсь, - Вижицький райсуд. Справу переглядала апеляційна інстанція і рішення суду залишила в силі. Це вже давня історія. Тепер, як бачим, і радник голови держінспекції з питань захисту прав споживачів М.Стрельников підтвердив таке.

стор.:  Попередня123456Наступна
Поточна сторінка:4 з 6


Вибачайте, лише зареєстровані учасники можуть залишати повідомлення.

Вам треба УВIЙТИ НА ФОРУМ >>> або ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ >>>
This forum powered by Phorum.