Я так розумію, що Господарю цього форуму не сподобалось моє нечемне згадування наших західних братів, наслідком чого стало видаленння мого месиджу. Між тим, дякуючи Stasy воно збереглося у цитуванні, а головне той перелік нікому непотрібного вантажу, який везуть на собі наші віслучки, та від якого до них зовсім скоро прийде смерть. Я відновлю цей перелік і додам до нього ваші пропозиції, а також поступово до кожного вантажку причеплю невеликий коментар.
Перелік:
1. ліцензування;
Тричі одне і те саме: право на надання кредитів за ЗУ "Про КС", право на надання фінпослуг як фінустанова за ЗУ "Про фінпослуги", право на надання фінпослуг на підстпаві ЗУ "Про ліцензування". І кожен раз нагинають ... А може достатьо одного? Навіщо ліцензія, якщо кредитна спілка за ЗУ "Про КС" і так унікальне ощадно-кредитне явище, та ще і фактично з одним єдиним видом діяльності - наданням фінансових кредитів.
2. ліцензійні умови;
Це не одне і те саме, що ліцензування. Отримати ліцензію тепер, здається, не складно, а дотриматись безглуздих вимог ліцензійних умов і витримати - ото діло.
3. обов'язковий внутрішній аудит;
Виключно безглузде явище на фоні існування ревізійної комісії.
4. обов`язковий зовнішній аудит;
Не потрібен нікому, крім самих аудиторів.
5. захист прав споживачів;
Не тулиться до кредитних спілок, бо споживач послуги співпадає у одній особі зі співнадавачем тієї самої послуги. Непорядні боржники та їхні адвокати зазвичай намагаються зловживати правами споживачів і безпідставно звинувачують у порушенні.
6. ЗУ “Про споживче кредитування”.
Ще не вивчав, але тільки глянув, і те що я там побачив ...
7. обмеження розрахунків готівкою 50 тис.грн.;
Ви ж знаєте звідки та сума 50 тис. грн. походить? З пункту 5 цього лиха: [
zakon3.rada.gov.ua]
Але до чого тут отримання чи поверненя кредиту на 50 тис. грн.? Скажіть, а якщо людина взяла кредит, то вона на ту суму стала багатша? А якщо людина розрахувалася на суму понад 50 тис. грн. грошима, що отримала у кредит, то її треба позбавити соціального захисту, бо вона тепер багата? У чиновників щось з головами не так.
8. фінансовий моніторинг;
9. навчання керівників;
10. навчання бухгалтерів;
11. навчання відповідальних за фінмоніторинг;
12. прибутковість, а у разі неприбутковості (що теж сумнівно) неможливість залучення коштів на паї;
Навіщо та прибутковість, якщо кредитні спілки увесь дохід будуть кидати на розподіл, а отже на витрати, а отже прибутку не буде, а отже не буде і податку з прибутку. Це лише ускладнить і без того складне життя кредитних спілок та підвищить людо-годиннні і фінансові витрати фіскалів на адміністрування прибуткового податку, а також на суди. Доходи бюдету не збільшаться, а, здається, навпаки.
13. касові апарати;
Касовий апарат до кредитної спілки, це як до корови сідло. Зазвичай мета застосування касового апарату — фіскальна. А як і навіщо кредитній спілці приховувати доходи? Як, у разі приховування, потім розраховувати та стягнути проценти за кредитами?
14. Нацкомфінпослуг (у тому числі: безглузді нормативи, перевищення повноважень, втручання у самоврядування і господарську діяльність, безглузда звітність, перевірки і їх результат - акти про вигадані порушення, заходи впливу);
За роки свого існування цей державний орган довів свою непотрібність і шкідливість. Проїдає державний бюджет і всіляко шкодить, як господарюючим суб`єктам, та і споживачам. Усю ту контору можна без шкоди скоротити до відділу у Мінфіні на три особи, включаючи керівника.
15. принцип "один член - один голос" без врахування економічної участі;
Цей принцип - родич комунізму, відірваний від реальності і природи людини, підгрунття для рейдерства.
16. МСФЗ та МСБO разом з прибутковістю;
Ті стандарти, насправді, не є стандартами, а є якоюсь узагальнюючою економічною працею колективу авторів на зразок “Капіталу” К.Маркса та Ф.Енгельса. Ніякої конкретики, а отже майже повністю позбавляє можливості захиститися від надуманих звинувачень фіскалів.
17. обов`язок мати сайт;
Навіщо організації, що не працює зовні змушувати мати сайт? Для кого той сайт? Ще інтернет далеко не скрізь є.
18. оприлюднення звітності на сайті і у засобах масової інформації;
Навіщо організації, яка не працює зовні оприлюднювати свою фінансову звітність широкому загалу та ще і підтверджену аудитором? Яке кому діло?
19. голова кредитної спілки не може вести бухолік;
Чому, якщо є достатні знання і програма на комп'ютері?
20. вимоги до приміщення: нежиле з пандусом;
На фіг кредитній спілці потрібен той пандус, якщо жодного члена неходячого, а з нечленами не можна мати справ? Чи це ми на шляху у цивілізований світ, тобто у Европу? Це така сучасна Европейська цивілізаційна вимога? Там, у Европі геть скрізь пандуси? Чи ми маємо бути навіть попереду Европи? Ми і так зі своїми боргами, злиднями, війною та корупцією попереду усієї Европи. Вимога про пандуси, то є фільшиве піклування чиновника про інвалідів. Мені краще знати, чи потрібен моїй кредитній спілці той пандус. Треба не пандуси будувати, а надати інвалідам можливість отримання послуг через використання сучасних інформаційних технологій. Ото шлях у сучасний цивілізований світ. Наприклад, дайте за рахунок держави кожному інваліду безкоштовний інтернет. Для держави таки витрати — копійки, особливо якщо порівняти з витратами на утримання армії дурних, воровитих та марних чиновників. Інваліди там самі, без пандусів знайдуть і знання, і роботу, і дозвілля, і спілкування, і послуги, і допомогу і увесь світ.
21. як наслідок усього перерахованого, - необхідність складання величезної кількості нікому (крім перевіряючих) непотрібних папірців;
22. архаїчна система кредитування, яка виключає застосування сучасних інформаційних технологій;
23. відсутність механізму і фактична заборона на захист вільних грошей від знецінення;
Не можна вжити ніяких заходів щодо захисту грошей від знецінення у наслідок очевидного стрибку інфляції чи то девальвації. Нема змоги тимчасово, а головне швидко, перевести гроші у іноземну валюту, або у інший високоліквідний актив.
Чекаю пропозицій та критики.
Редаґовано 14 раз(и). Останні правки 08.02.2017 00:25.