Добре, з юртехнікою в депутатів не вийшло, ситуація неоднозначна.
Шанс анулювати невеликий. Варіантів в ДФП багато:
1. Доказувати редакцію ч.2 ст. 2 Зкону № 877,
2. Послатись на те, що в ієрархії нормативно-правових актів України постанови Кабміну стоять після законів України, тобто постанови не можуть змінювати або відміняти положення законів.
3. Послатись на те, що під час перевірки вони керувались спеціальним законом Про фінпослуги.
4. Одночасно всі пункти 1-3.
Що стосується судів і застосування норм закону № 877, то пропоную ознайомитись з листом від 31.07.2008 р. N 1331/100/13-08 "Щодо здійснення податковими органами контролю за додержанням податкового законодавства "
[
zakon.rada.gov.ua]
в якому Вищий адміністративний суд України приходить до наступного висновку:
"Таким чином, норми Закону України "Про державну податкову службу в Україні", які визначають порядок здійснення контролю податковими органами за дотриманням вимог податкового законодавства, є СПЕЦІАЛЬНИМ ПОРІВНЯНО з нормами Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
Враховуючи наведене, під час вирішення адміністративними судами спорів, пов'язаних із здійсненням контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, правомірність дій органів державної податкової служби, і зокрема, проведення перевірок, слід оцінювати із застосуванням положень Закону України "Про державну податкову службу в Україні".
Зазначений лист пропоную довести до відома суддів окружних адміністративних судів для врахування при здійсненні правосуддя"
P.S. пане Вячеслав, коли Ви писали "на сторінці [
zakon.rada.gov.ua] у правому верхньому кутку знайдіть "редакція:" і віконце з датами редакцій"
то мали на увазі "остання редакцiя вiд ..."? На сайті ligazakon дійсно таке є, але на сайті ВРУ не знахожу.