Де можна знайти типові план і програму навчання і підвищення кваліфікації працівників? (я не дуже розумію різницю між цими документами). У відокремленому підрозділі повинні бути свій план і програма, яку розробляє працівник відокремленого підрозділу? Як саме повинні проходити такі навчання? Дуже цікавить ваш досвід і поради. Бо я немаю навіть уяви як це все відбувається на практиці. Дякую.
Я мав наувазі план та програму навчання працівників щодо здійснення заходів з фінансового моніторингу, які є окремими документами та щороку затверджуються Головою Правління. Все таки це вимога закону, але я без досвіду в новій КС, зовсім не знаю як воно має виглядати. Допоможіть будь ласка!
Микола Т. пише:
-------------------------------------------------------
> Так ось же тут все
>[fm.samocvet.info]
-----------------------------
посилання, щоб закачати не знайшов, скоріш всього на тому сайті треба зв'язуватись з власником і домовлятись за пакет документів по ФМ (за певну плату)