forum.naksu.org
 
 

Увага! На форумi введено правила поведiнки >>>

Розділ форуму присвячено питанням законодавства.

стор.:  Попередня1234567891011Наступна
Поточна сторінка:6 з 11
Юристам
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 17.01.2012 10:36:11

Не сумніваюся, що ДФП вже подала апеляцію; щодо навчання бухгалтерів: відтепер вони посилатимуться на таку редакцію 1590 розпорядження:
"головний бухгалтер фінансової установи - головний бухгалтер, який очолює створену бухгалтерську службу у фінансовій установі,

штатний бухгалтер фінансової установи, якщо у фінансовій установі не створено бухгалтерську службу на чолі з головним бухгалтером,

особа, яка його заступає,

або особа, на яку покладено ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку, як-то: позаштатний спеціаліст з бухгалтерського обліку, зареєстрований як фізична особа - підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи,

та спеціаліст з бухгалтерського обліку централізованої бухгалтерії або аудиторської фірми."

тобто навчати тепер треба навіть аудиторську фірму, якщо ви їй доручили вести бухоблік.


Юристам
Дата: 17.01.2012 12:38:23

По-перше: ДФП не має права на подання апеляції, бо на цей час ДФП не є регулятором позабанківських фінансових послуг. Відомими Указами Президента України сучасний юридичний стан ДФП приведено до стану, який являє собою юридичну особу, що перебуває у стані ліквідації. Будь-які дії з регулювання фінансових ринків має право здійснювати лише Національна комісія. Це рішення суду ніяким чином не зачипає ДФП, бо її усунуто від повноважень з регулювання ринків фінансових послуг. Тобто, це, як людина, яка вчора обіймала посаду і була наділена певними посадовими повноваженнями. А сьогодні ту людину звільнили. Людина є, але скористатися вчорашніми посадовими правами вже не може. Суд, звісно, прийме апеляційну скаргу, але ...
по-друге: у наведеному Миколою Т. витягу, принципово нема нічого нового, бо і раніше бухгалтера фінансової установи, де не було створено бухгалтерської служби, ДФП вперто вважало за головного бухгалтера. Між тим, така воля ДФП суперечить ... Я не буду тут довго розписувати те, чому суперечить, і чому є і має бути інакше, а краще, якщо цікаво, почитайте самі у позовній заяві:

Приєднані матеріали: Ïîçîâíà çàÿâà íà Ð_¹36_42_3-ð.pdf (160kB)  
Юристам
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 17.01.2012 13:21:27

О! Оце воно! Браво, Вячеславе. Треба б іще пару разів уважно перечитати, але й так зрозуміло, що Ваша праця стане в пригоді не одній спілці. Дякую від усіх.

Юристам
Автор: Igor ( )
Дата: 17.01.2012 14:46:32

Взагалі щодо подальших судових рішень постає логічне запитання. На які розпорядження буде посилатись нацкомісія, яка не є правонаступником ДКРРФПУ? Крім Законів, інша правова база відсутня.

Юристам
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 17.01.2012 15:27:30

Так ліквідується ДФП, а не її регуляторні акти.
На жаль.



Редаґовано 1 раз(и). Останні правки 17.01.2012 15:28.

Юристам
Дата: 25.01.2012 13:42:14

Шановні друзі, відгукніться будь-ласка, хто з вас (я маю на увазі ваші кредитні спілки) є членами асоціацій ВАКС, чи НАКСУ, чи об`єднання ПЗВ? Справа у тому, що є у законодавстві проблема від якої дуже потерпають фінансові установи (не тільки кредитні спілки), які оскаржують у судовому порядку розпорядження і постанови регулятора. Докладніше напишу потім ... У мене буде до вас прохання офіційно звернутись до своїх асоціацій, щоб змусити їх вжити заходів до внесення до законодавства одієї невеличкої норми, яка всім нам дуже потрібна ... Приблизний текст звернення я дам... Я не представляю жодної з кредитних спілок, які є членами асоціацій, навіть обласної, а отже сам не можу здійснити те офіційно. Безумовно, я маю контакт з усіма Великими асоціаціями, і поспілкуюся з ними, але мені потрібна і ваша офіційна підтримка ... Ще раз: відгукніться будь-ласка, хто з вас є членами асоціацій ВАКС, чи НАКСУ, чи об`єднання ПЗВ, суть проблеми поясню пізніше ...



Редаґовано 1 раз(и). Останні правки 25.01.2012 13:44.

Юристам
Дата: 25.01.2012 16:23:12

Суть проблеми:
Припустимо, регулятор застосував до фінансової установи захід впливу у вигляді розпорядження про усунення порушень законодавства про фінансові послуги і надав строк, наприклад, через 1 місяць повідомити про виконання. Фінансова установа не згодна з заходом впливу і оскаржила його до суду. Зрозуміло, що фінансова установа, яка оскаржила розпорядження до суду не має наміру і не буде виконувати розпорядження, принаймні, до остаточного рішення суду. Між тим звернення до суду не призупиняє дії розпорядження. Для зупинення дії розпорядження фінансова установа має право звернутись до суду з клопотанням про зупинення дії розпорядження. Зазвичай фінансові установи не надають такого клопотання, а у вападках коли надають, суд зазвичай відмовляє у його задоволенні. Тож, розпорядження, попри те, що воно оскаржено до суду, діє, і фінансова установа мусить його виконати. (Деякі розпорядження навіть неможливо виконати, бо порушення, у якому звинувачено фінансову установу, відсутнє як таке. Що і як виправляти, якщо нема чого виправляти?). Справа у суді розглядається певний час, а отже, як правило, наданий регулятором строк на усунення порушень і повідомлення спливає. Після цього, регулятор на підставі ч.3 ст.43 Закону України «Про фінансові послуги та регулювання ринків фінансових послуг» змушений вжити до фінансової установи, яка не виконала розпорядження, новий захід впливу, а саме постанову про накладання штрафу. Більше того, регулятор для того, щоб фінансова установа сплатила штраф, мусить звернутися до суду з позовом про стягнення штрафу. У свою чергу фінансова установа, яка незгодна з застосуванням штрафу (а у тому, що фінансова установа за таких обставин буде незгодна з застосуванням до неї штрафу, - нема сумніву) змушена знову звернутись до суду з оскарженням постанови. Маємо вже три судові справи! Всі ці три судові справи щонайменше тягнуть за собою необгрунтовані значні витрати сторін (установи та регулятора) і суду та відволікають певні трудові ресурси і фінансової установи, і регулятора, і суду до участі у цих судових справах, а також призводять до зайвого завантаження суду справами, виникнення яких можна уникнути. Акщо фінансова установа добровільно не сплатить штраф у визначений регулятором строк, то регулятор може на підставі ч.3 ст.43 Закону України «Про фінансові послуги ...» вжити до фінансової установи, яка не виконала постанову, новий захід впливу, а саме постанову про накладання штрафу. Тобто накласти штраф за несплату штрафу. Не вірите, що таке може бути? То я можу представити документальні докази, бо таке вже було. А якщо фінустанова установа не сплатить у визначений регулятором строк другий штраф, то регулятор може на підставі ч.3 ст.43 Закону України «Про фінансові послуги ...» накласти третій штраф. І так безкінечно!!! При цьому, якщо вдуматись, то насправді до фінансової установи застосовуються штрафи не за порушення законодавства про фінансові послуги, а за те, що посміла скаржитись до суду. Як розірвати цей ланцюг?
Моя пропозиція: Моя пропозиція дуже проста. Треба змусити регулятора внести до Положення про застосування заходів впливу норму, за якою дія розпорядження, рішення чи постанови регулятора, яка оскаржена до суду, призупиняється. А якщо для цього треба зміни у законі, - значить вжити заходів до внесення відповідних змін чи то доповнення у законі. Нічого нового чи дивного у моїй пропозиції нема, приблизно так відбувається з податковими повідомленнями-рішеннями.



Редаґовано 2 раз(и). Останні правки 26.01.2012 21:29.

Юристам
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 25.01.2012 17:12:59

Я підтримую, і прошу всіх підтримати; хоча "офіційності" у моєму, наприклад, зверненні до НАКСУ буде ненабагато більше, ніж у Вашому, хоч ми і член НАКСУ. Думаю, що і наша обласна асоціація підтримає. Але розумна пропозиція має розглядатися тому, що вона розумна, а не тому що "офіційна".
Адже і юристи, і інші працівники НАКСУ переглядають форум. Хоча, можливо, "для порядку" воно і не завадить.
Що ж до суті Вашої пропозиції, не знаю, чи варто вже зараз починати її обговорювати? Боюся, що заобговорюємо конструктивний момент - зголошення. Пропоную накласти мораторій на дискусію по суті - ну, на 1-2 дні, поки визначаться учасники.

Юристам
Автор: Igor ( )
Дата: 27.01.2012 10:31:59

Пане Вячеслав. Звичайно, Ваше посилання прочитали. Проблема нагальна і потребує вирішення. Хоча, якщо її вирішувати на законодавчому рівні, то бажано змінити ще ряд статей щодо діяльності кредитних спілок.
Тепер щодо можливості підтримки.
Кредитна спілка, яку я очолюю, не є членом загальноукраїнських асоціацій. Також не є членом згадуваних асоціацій жодна спілка обласної Волинської асоціації.
Проте, ми ніколи не стояли осторонь проблем, що виникали в кредитному русі. Вигравали в судах, писали листи в високі державні органи.
Готові написати і тепер.
І ще, правильно написав Микола Тищенко: " Боюся, що заобговорюємо конструктивний момент - зголошення. Пропоную накласти мораторій на дискусію по суті - ну, на 1-2 дні, поки визначаться учасники. "
Так що ось така невелика в нас компанія.

Юристам
Автор: Микола Т. ( )
Дата: 27.01.2012 11:18:03

"Нас мало, но мы в тельняшках!"(с)

стор.:  Попередня1234567891011Наступна
Поточна сторінка:6 з 11


Вибачайте, лише зареєстровані учасники можуть залишати повідомлення.

Вам треба УВIЙТИ НА ФОРУМ >>> або ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ >>>
This forum powered by Phorum.